مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-14فرهنگي

نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم/ از طنزپردازان حمایت می شود


وزیر ارشاد با بیان اینکه نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم، گفت: مرحوم کیومرث صابری(گل آقا) به تقویت روحیه طنز در جامعه پرداخت.

- ایسنا/گیلان وزیر ارشاد با بیان اینکه نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم، گفت: مرحوم کیومرث صابری(گل آقا) به تقویت روحیه طنز در جامعه پرداخت.

محمدمهدی اسماعیلی امروز 23 تیر در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ملی طنز پهلو در فومن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان فرهنگی و هنری و دینی استان گیلان و شهرستان فومن، اظهار کرد: به همه علما و ادبا و هنرمندان استان گیان ادای احترام می کنم.

وی با بیان اینکه سال گذشته پیشنهاد برگزاری جشنواره طنزپهلو به صورت ملی را مطرح کردیم، افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره طنزپهلو در فومن دایر شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایرانیان را اهل ادب و هنر و شعر دانست و تصریح کرد: مردم جامعه ما بسیاری از حرف هایشان را در قالب طنز و استعاره و کنایه به مخاطبان می زنند و این ویژگی جامعه ایرانی را باید تقویت کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم، گفت: مرحوم کیومرث صابری(گل آقا) به تقویت روحیه طنز در جامعه پرداخت و شاهد استقبال فوق العاده مردم از نشریه گل آقا بودیم و مردم برای شماره های بعدی لحظه شماری می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم/ از طنزپردازان حمایت می شود

نیاز به گسترش روحیه طنز در جامعه داریم/ از طنزپردازان حمایت می شود